marți, 4 ianuarie 2011

Invata sa obtii ceea ce iti doresti !

Cum spuneam inca din titlu “ inecrca sa obtii tot ceea ce iti doresti “….
Am invatat sa nu ma las  niciodata batuta … sa lupt pana la capat … ce este  mai frumos atunci cand sti ca ai reusit sa obti ceva ??.... in viata este foarte bine sa risti … pentru ca daca nu risti nu sti cum este sa catigi … dar  trebuie sa avem si anumite limite  … acum nu trebuie mereu sa riscam pentru ca puteam avea noroc sau ghinion … norocul de a ieist in fata cu mandrie ... si ghinionul de a ne rani pe noi insine …..dar  niciodata nu merita sa te lasi batut … eu … mereu cand am vrut ceva am obtinut … am luptat … si cu rani in suflet pana am simtit ca nu mai am putere …pana am simtit ca se scurge si ultima speranta din mine …dar nu am lasat nimic sa imi scape de sub control … si chiar daca nu obtin traiesc cu mandria ca am incercat … si ca pot da un exemplu multora care sunt lasi … poi … cu lasitatea ce rezolvi ?? mori de foame mai bine spus …. Este usor sa spun .. “eu nu pot face asta” … “este peste puteriile mele “… dar de incercat cine a incercat ?? …  trebuie sa invatam  ca viata este o lupta … si nu putem sa aplicam lasitatea in fata acestui maret lucru … momentan  suntem la capitolul adolescenta … noi momentan ne luptam cu sentimentele … cu geloziile … si rautatiile dintre adolescenti … unii cad foarte usor in acesta plasa … si nu se gandesc ca vor da de lucruri si mai grele… si ca nimic nu este o gluma …si intr-o relatie … la sfarsit multi se considera ghinionisti .. ca au suferit dar totul merge inainte nimic nu se opreste la un sentiment … eu zic ca dragostea este asemanata cu un sigur lucru …o floare ….oare ce floare ?? trandafirul …  cine poate intelege ca o floare atat de frumoasa poate sa te ranesca … frumusetea ei reprezinta momentelee romantice , momentele in care doar zambesti … iar spinii … reprezinta suferinta , despartirea si necazul din aceasta iubire … dar asa cum rana se vindeca repede si un sentiment se poate vindeca la fel de repede … intradevar … lacrima niciodata nu vindeca rana sufletului … dar daca ne   incarcam cu lucruri negative noi putem spera la fericire  dar speram degeaba … totul depinde de noi … nu este mai bine atunci cand te incarci cu lucruri frumoase … cand inecrci sa iti gasesti alinarea in ceva ??... cum spuneam  …. Niciodata nu trebuie sa ne lasam batuti … cu capul ininate pentru ca viata este o lupta …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu