marți, 4 ianuarie 2011

Tradare !

In camera inundata de tacerea  pasesc incet in timp ce imi strangeam printer gene lacrimile firbinti, ma asez pe gresia rece cu bartele imi cuprind picioarele  iau o foaie de hartie si incep sa scriu ce simt. patata cu cateva lacrimi ma pierd incet  printer amintiri si aud cum imi bate inima simtind tristetea odata cu ea.
Amintiriile ma scot din lumea reala ducand-ma departe totusi nu pot scoate nimic din mintea mea.
Sa spui lucrurilor pe nume este detsul de greu, cuvintele nu le poti da uitarii niciodata, dar tacerea poate fi un inlocuitor al sigurantei  te poate duce intr-o lume care doar cei ce vor te pot intelege  unde iti poti exprima durerea prin cuvinte  nu doar tacere si ganduri , lucrurile nu pot fi schimbate  dar , pot fi asa cum vrei tu trebuie doar sa le cunosti drumul unde te pot duce pentru a nu pica in plasa caci dupa aceea nu le mai poti intoarce , timpul nu se mai da inapoi totul ramane acolo. In mintea ta nascocesti multe lucruri  multe genduri pe care nu le poti spune si de aceea la baza cuvinteleor stau : tacerea, intelegere, schimbare, tradare, inocenta,  dar intelesuriile sunt multe, trebuie sa le folosesti cu grija pentru ca feicare percepe alt fel un lucru si uneori poate deranja … multi depind de noroc …spunand : totul se face dupa noroc “ ai sau nu ai " si percep lucrurile fara sa gandeasca fara sa puna problema in aplicare dar mai sunt si persoanele care au venit in viata pentru a gandi pentru altii. Ii ajuta, vad lucrurile dintr-o alta perspectiva gasesc mai repede varianta pe care altii nu au gasit-o sau probabil nici macar nu au cautat-o si atunci  cei pentru care muncesc se simt implinti  deoarece  au totul la picioarele. Sa intelegi cuvinte nu este greu pentru ca vin toate pe limba ta , dar sa le intelegi si rostul este nevoie de ceva ce nu toata lumea are, e nevoie de rabdare si acceptare ! Acceptarea adevarului in fara careia multi nu pot face fata, pentru ca adevarul uneori doare, si de aceea sunt multi care copiaza pe cei ce cred ceea ce fac, ceea ce zic dar sunt multi care copiaza doar vorbe si sunt apreciati pe nedrept pe meritul altuia! Sunt unii care sunt celebri pentru ceea ce spun, pentru cultra lor, dar cand este vorba de fapte toate lucrurile sunt furate !
Dar intrebarea mea este cum am putea pedepsi tradarea ? eu cred ca ne pedepseste ea pe noi , deoarece tradarea ucide increderea ucide suflete transforma oameni in fiinte bolnavicioase si neincrezatoare dar ce doare cel mai rau este ca ucide adevarul !....Dupa parerea mea eu spun ca inainte de a face ceva este bine sa ne cantarim si vorbele si faptele pentru ca regretele pot fi si mai mari si mai dureroase decat rusinea aparuta in fata altora .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu