vineri, 11 februarie 2011

Moment de vis .

As vrea sa ma mai joc putin in trecut  dar am inceput sa cred ca prezentul este mai importat ca orice moment din viata noastra .
Ce poate fi mai frumos de cat sa pierzi notiunea timpului fara ca ratiunea sa iti atraga atentia ca poti face ceva  gresit si sa crezi mereu ca orice lucru rau are si un inceput de poveste .
Viata uneori ne judeca prea rau si in acel moment mi-as dori sa evadez din acesta monotonie si sa fug cazand la 4 km  distanta de realitate … iar apoi pe o poiana care pare a nu se mai termine   probabil obosita am sa  cad si am  sa   rasuflu arzand ca un fitil de dinamita apoi  pentru cateva secunde ochii mei  vor sta inchisi pentru a imi intinde mainiile catre fragmente de vise .
Bang ….. brusc deschid ochii   cuprinsa de o doza de adrenalina incep sa alerg gasind capatul poieni.
Ma simteam nou nascuta in mijlocul naturii sarind peste rauri ma simteam ca atunci cand jucam sotronul cu copii in fata casei  dar impresionata de sclipiriile lor de argint ma aplec in fata unui rau si ating apa , amuzant …. Stilul in care stropii de apa imi treceau printer degete .
Timpul trecea …  noaptea se lasa incet incet  observam asta in timp ce imi doream sa prind din urma soarele care se lasa usor parca era controlat de un  papusar  …si alergam … nu ma opream , dar cu cat inaintam el  se indeparta dar nu imi parea rau deoarece  ma mandream si eram fericita pentru faptul ca nu multe personae  vor avea parte de asa ceva .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu