joi, 7 iulie 2011

Life.

Life isn`t  about waiting for the storm to pass ..it`s about learning to dance in the rain .




Uneori ar trebui sa ne adaptam orcarui fenomen, sentiment, loc, caracter, si asa mai departe pentru a nu ne invada un egoism imens din care am putea sa cream propria noastra lume, probabil roz ... Multe persoane, cu siguranta  si-ar dori sa traiasca fara durere ei bine eu sincera sa fiu nu as dori asa ceva. Monotonia m-ar distruge pana in maduva oaselor. Nu as vrea sa vad zilnic bomboane colorate ursuleti imensi si roz baloanse zburatoare au o gramada de alte lucruri aduse dintr-un basm imi place viata sa o traiesc asa cum este . 
Si daca sufar ce ?
O sa ma vindece un zambet .
Si daca o sa fac pe cineva sa sufere , ce ?
O sa il vindec cu o vorba buna. Sau va fi vindecat de ceva mai puternic. 
Si daca o sa ma impiedic de lucruri grele , ce ?
O sa lupt si voi tine capul sus, pentru a nu ma impiedica.
Si daca o sa iubesc puternic, ce ?
Voi trai orice moment cu acel " el " ca si cum ar fi ultimul .
Si daca vremea nu va fi pe gustul meu, ce ?
Am sa ma distrez indiferent de cate grade vor fi. Vremea nu ma incurca .
Nimic nu este imposibil  Totul conteza ca tu sa sti sa profiti de ceea ce ai si de ceea ce poti face. 
Nu este musai sa fie mereu asa cum vreau eu sa fie. Nu, niciodata, eu ma voi adapta la orice joc. A si sa nu uit. Fara , dar fara planuri, cu siguranta cineva mi le va distruge intentionat sau inevitabil. Voi accepta orice secunda, orice minut, orice ora, orice saptaman, luna, an  exact asa cum sunt ele . Si cu bune si cu rele . 
Asa ca hai sa nu mai anihilam sentimente aiurea creand victime in spatele nostru. Idiferent de ce se va intampla viata merge ininte si cu bune si cu rele. Nimic nu ma impiedica sa fac ce vreau si ce imi doresc alaturi de oamenii care ii iubesc si ii pretuiesc exact asa cum sunt ei .

Un comentariu:

  1. foarte frumos...numai ca atunci cand investesti sentimente ai de tras! Ceea ce gresim noi este ca nu gandim cu capul...gandim cu inima!

    RăspundețiȘtergere