marți, 26 iulie 2011

Love for the first time .

Mergeam singura pe strada in timp ce faceam putina curatenie in ganduriile mele care pe zi ce trece scapa de sub control si existau rare momente in care puteam sa stiu toate raspunsuriile faptelor facute.
Mergand incetisor pe strada auzeam de o parte si de alta tipetele copilasiilor nazdravani si cu pofta de viata in orice moment al zilei evident cred ca ei profita cel mai bine de orice moment din viata, dar apoi o liniste ingrozitoare ma surzea ma cutremura nu mai era nimeni pe strada, doar eu si cu mine.
Ahhh ... in sfarsit. Un omulet pe o banca. Cu cat ma apropiam mai mult cu atat il simteam cat de agitat era. Ma speria. Avea un joc al piciorului drept destul de infricosator nici nu treceau secundele intregi iar el se uita la ceas.
L-am privit pentru cateva secunde oprindu-ma intr-un loc mai retras.
Tot agitat era nu treceau 2 secunde si se uita la ceas iara ... 
Oare isi astepta iubita. Cu siguranta. Dar ea ? Ea nu era acolo nu mai aparea, probabil alte brate o incalzeau alt suflet o avea  dar el ?? el tot agitat statea pe o banca la capatul centrului departe de lumea cea vesela . Inca o persoana dar nu una oare care era o fata destul de finuta . pasea si ea incet incet pentru un moment am avut impresia ca este persoana mult asteptata de el deoarece am observat o rasuflare usurata de el ce o fi fost acel semn  dar se pare ca ea trecuse cu mult de banca lui  dar el ? El nu o pierdea din ochii a urmarit-o pana aproape ce nu se mai vedea. S-a ridicat brusc si i-a urmarit pasii pana a ajuns in dreptul ei.
Se pare ca norocul i-a iesit in cale. Ahh ce moment minunat . 
Odata ce mi-au scapat din priviri m-am indreptate si eu spre casa amintindu-mi ca asa am fost si eu odata, indragaostindu-ma la prima vedere de persoana care o iubesc in acest moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu