marți, 9 august 2011

Doar noi doi si ....MAREA.

Paseam amandoi spre valurile imense ale marii de mana pe nisipul fin si fierbinte care ne aluneca usurel printre degetele. Era divin.
Sunetul marii ma incanta.
Nisipul ma furnica sub talpa.
Soarele ma mangaia pana si cu ceea mai mica raza.
Soaptele tale imi incalzeau sufletul.
Imbratisariile tale imi faceau bataiile inimi mult mai alerte.
Minunat.
Mi-ai patruns pana in adancul inimii.
Prinde-ma de mana.
Tine-ma strans.
Nu imi da drumul.
Sarut-ma si hai sa plutim pe valuriile marii.
Vom taia din aceste momente durerea si faptele rele nu este asa ?
Spune-mi ca da.
Aici vom invata sa ne iubim.
Ce ne va impiedica sa facem asta?
Nimic. Suntem doar noi doi si......... marea.
Dar te intreb ceva ...
Esti iluzia mea?
Sau esti o aparitie divina in viata mea?
Nu vreau sa ma faci sa imi fie dor la noapte. Rami cu mine .
Tine-ma in brate si saruta-ma pana soarele v-a apune.
Esti al meu .
Sunt a ta .
P.S: I love you . So don`t run away . You are a necessity in my life.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu