miercuri, 10 august 2011

Ma vreau inapoi .

Ce minunat era pe atunci .
Cand ieseam cu cei mai buni prieteni afara si ne jucam pana seara tarziu cand mami tipa pe geam sa intram in casa ca se  lasa frigut.
Ahh mi-as dori sa mai traiesc in aceea epoca. 
Epoca copilariei .
Mai ti minte? Ieseam afara si ne jucam neincetat stiind ca nu avem nici macar o problema.
Pai oricum asa si este. Noi fiind copilasi la inceput de drum singura noastra problema era cum sa impartim ciocolata sau jucariile cu retsul copiilor cu care ieseam afara.
Pe atunci ne bucuram pana cand si de ultima picatura de ploaie din zi dar, acum. Acum am crescut nimic nu mai este la fel. Toate acele momente sunt pastrate in spatele nostru. Imi place sa vorbesc despre ceea ce a fost dar urasc sa stiu ca vorbesc depsre amintiri. 
Acum este altfel . 
Am crescut . 
Probleme sunt mereu.
Nu ma mai pot bucura de prima bucatica  de cicolata care mi-o da tanti aia din coltul strazii.
Nu mai am cum sa plang din cauza ca mi s-a spart mingiuta in gardul cu sarma ghimpata a mosului rau care nu ne lasa sa ne jucam din cauza ca tulburam linistea publica.
Offf si nici macar de ultima picatura de ploaie din zi nu ma pot bucura .deoarece stiu sigur ca imi va strica parul asezat doua ore de dimineata.
Totul s-a schimbat. 
Am crescut. 
M-am maturizat.
Uneori iubesc cand vad ca evoluez in fiecare zi ...dar alteori nu imi place absolut deloc acest lucru ... pentru ca las momente minunate in spate si imbatranesc cu orice zi ce trece invatand lucruri noi si dand peste probleme grele care trebuie sa stiu cum sa le rezolv pentru a nu pica in plasa lor.


In three words I can say everything I`ve learned about life : it goes on.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu