marți, 9 august 2011

Made in my mind.

Oare de mica am avut acolo o samanta in capusorul meu care s-a dezolvat pana in inima mea?
Cred ca da.
Dar stii cine este aceea samanta ?
Esti chiar tu. Ai dat roade bataiilor inimii mele prin iubirea care mi-o porti .
Totul s-a creat pe parcurs in capul meu incepand de la un vis pe care nu ma lasa noptiile sa dorm, o dorinta care mi-o puneam la fiecare stea care cadea, o speranta pe care am tinut-o ascunsa in sufletelul meu mult timp dar acum fara vise fara  dorinte doar cu speranta ca vei ramane al meu pentru mult timp pentru a imi alina momentele si pentru a ma linisti cu un te iubesc inainte de culcare.
Este minunat sa te am langa mine .
Ma simt ca sunt eu, adevarata persoana cand sunt cu tine deoarece tu ma accepti asa cum sunt . Vesela , urland de fericire sau trista spunandu-ti cu fiecare lacrima care pica cat de rau ma doare .
When I tell you ' I love you ' I don`t say just to make conversation ...I say it to remind  that you`re the best thing that happened to me .
You `re so perfect for me .
My story has an interesting twist .Please don`t do this to become something that I regret.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu