marți, 9 august 2011

Mirror.

Tu esti eu? Eu sunt tu? Noi doua? Amandoua, aceiasi persoana?
Poi si atunci tu de ce nu plangi? De ce nu suferi? De ce nu razi? De cesi iar de ce?
Doar eu ... chiar nu este corect. Pe tine de ce nu te doare. Poate pentru ca tu stai acolo pentru cateva minunte si dispari nu e asa? E distractiv ... Cand apari cand dispari .
Ahh... am uitat 
Suntem aceiasi persoana dar avem caractere total diferite.
Ti-ai dori sa facem schimb macar pt o zi ?
Hmm...Ce stupid. 
Nu ai cum, tu vei ramne acolo si ma vei lasa sa ma uit la mine cand zambesc  cand plang cand ma doare sau cand imi vine sa urlu de fericire.
Poate ca asa este mai bine pentru amndoua.
Tu ma manipulezi prin priviri iar eu pe tine din fapte .
Dar te rog dimineata incerca sa ma inveselesti cu o privire mai vesela  Azi de dimineata m-am speriat, am crezut ca ai visat urat noaptea trecuta.
Mai ti minte cum te-ai uitat la mine cand m-am intors de la intalnirea cu el ?
Uita ...nu il vei avea niciodata in fata ta. Is so mine so mine.
Invidia. Chiar si intre noi doua?
Sa nu ma urasti pentru ca imi place acest joc  tu ma privesti, eu ma joc cu tine.

Un comentariu: