miercuri, 3 august 2011

My favorit song.

Pentru inceput voi incepe asa cum imi place mie. Cu totii stim ca muzica ne linisteste in orice moment. Ea aduce spor atunci cand o ajuti pe mami la curatenie. Aduce un ambient placut la o petrecere  mai ales cand toata lumea se ridica de la masa si incepe concertul picioruselor pana  la  miezul noptii chiar si dupa, uneori  ea ne linisteste cand lacrimile ne patrund pana in adancul sufletului, dar sa nu uitam atunci cand suntem singuri acasa si muzica este data la maxim, cel mai nebun moment. Minunat.
Dar eu, eu am melodia mea preferata. Sunt momente in care doar si doar ea m-a linisteste ...nu toata lumea o poate asculta. Sunt momente in care inchid ochii ascultand aceasta minunata melodie si zambesc, ori lacrimez dar cel mai des mi se intampla sa adorm si sa visez la cele mai minunate momente. 
Este mult mai dragut ca o melodie sa te duca cu gandul la ce este mai frumos de cat sa te faca sa ai spor la curatenie.
Nu o auzi la radio, nici pe site-uri celebre, nici in top 40 nu o gasesti.
 Is my favorit song and is so mine, so mine.
Doar ceva mult prea dureros m-ar face sa uit ca exista aceasta melodie  care se ascunde in interiorul lui este inima sa, pulsul sau ma uimeste  ma calmeaza, ma incalzeste uneori ma cumprinde teama ascultand bataiile inimii lui dar alteori zambesc o zi intreaga fara limita. 
My favorite song is his  heart .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu