vineri, 18 noiembrie 2011

In cautarea drumului.

Inca nu stiu ce ar trebui sa fac sau ceea ce voi face mai departe.
Tot ceea ce stiu este faptul ca nu exista perfectiune in persoana mea in faptele facute de mine sau in comportamentul meu .
Nu vreau sa fiu asa cum si-ar dori  restul lumii .
Sa rad cand vor ei …
Sa plang cand vor ei  …
Sa plec cand vor ei …
Sa fac glume cand vor ei …
Sunt asa cum vreau sa fiu .
Uneori hiperactiva , lumea ma iubeste vazaund-ma asa dar alteori poate ca supar anumite persoane eu stiu , mai avem si momente euforice ireale.
Dar daca sunt trista ??? Si in acest capitol gasesc cate o critica la adresa mea . Stiu ,unii chiar imi vor binele dar nu poate fi in fiecare zi culoarea roz ,  iar ei , ei  ar trebui sa inteleaga atunci cand lacrimile strabat obrajii.
Nu vreau perfectiune. Stiu,  gresesc , rad , tip , urlu  , plang … Ca orice fiinta .
Inauntrul nostru domneste o cutiuta mica de sentimente care atunci cand iti este lumea mai draga poate fi distrusa …este ca atunci cand se pune praful pe cutiuta de bijuteri …isi pierde din sclipire , asa si cu sentimentele . Spui un cuvant , le distrugi .
Iubesc sa am macar o persoana langa mine sprijinindu-ma dar urasc atunci cand sunt criticata din lucruri care mi-as fi dorit sa fie doar intelese din bunavointa sau pura iubire .
Indiferent de ce stare am sau de cum reactionez in anumite momente inca sunt in cautarea drumului meu invatand din fapte si intamplari. 




If you judge people you`ll have no time to love them . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu