joi, 29 decembrie 2011

Adolescentul de azi este adultul de maine.


Am realizat  faptul ca in ziua de azi exista adolescenti  care inca nu stiu ceea ce erau, ceea ce sunt acum sau ceea ce vor fi  Uita de unde au venit si  isi distrug existenta  prin mania anturajelor. Este trist Intr-adevar toti gresim nu este o regula in care se spune clar ca nu ai voie sa  mai gresesti cu ceva sau fata de cineva dar un om dintr-o gresala ar trebui sa invete, sa deschida ochii si sa  realizeze ca a doua oara deja nu se mai numeste gresala se numeste pura inconstienta, depinde de caz  Aici este vorba de tineri adolescenti care uita ca  maine, poimaine vor fi adulti in toata firea, dar toate astea pana cand ? Oare cand vor realiza toti ca adolescenta  nu se rezuma doar la o sticla de votka sau un joint. Din cate stiu mai ales din experintele prin care am mai trecut pe parcursul timpului am invatat ca adolescenta  este acel capitol unde ne dezvoltam fizic si psihic. Cel mai important este psihicul deoarece incet, incet incepi sa te maturizezi sa realizezi cand este bine si cand nu, cand sa pui stop sau  cand sa dai startul, cand sa te retragi sau cand sa intri in ring. Regret ca exista anumiti adolescent  care in momentul de fata isi privesc viata cu superficialitate spunand “ Trebuie sa fac cat mai multe lucruri probabil legale chiar si ilegale deoarece viata trebuie traita “. Nu sunt deloc contra faptului ca viata trebuie traita …dar se mai gandeste  cineva  la consecinte ?Viata poate fi traita si daca ai anumite limite si stii unde,  cand si cu cine sa profiti de un moment care poate demonstra  distractia adevarata. Este trist cand vezi acele adolescente care uita ce inseamna sa fi feminin, folosind un vocabular vulgar si o tinuta total inadecvata. Recunosc, nu sunt perfecta … si eu am avut o perioada in care nu puneam foarte mult accent pe tinuta sau pe atitudine dar la un moment dat am observant ca incepeam sa pierd anumite persoane, asa ca intr-o buna zi am renuntat la ceea ce ma tragea in jos si in loc de adidasi colorati  la o fusta eleganta  am asortat niste pantofi sclipitori si am observat ca eleganta poate fi un  lucru care ma defineste.  O fata are mult mai mult success in viata daca stie sa  dea un sfat bun,  uimind  o lume intreaga cu un cuvant inteligent sau cand stie sa isi accessorize o tinuta simpla cu un zambet perfect. Si eu am trecut prin schimabri de-a lungul timpului unele rele apoi facandu-si aparitia cele bune si aici am gasit cheia. Am observat  ca adolescentul de azi este adultul de maine  si spun asta deoarece prin aspect  sau comportament poti demonstra ca poti fi matur,  in orice caz  sa nu uitam sa ne distram dar cum spuneam mai sus limita este baza tuturor intamplariilor. Uneori aceste limite incalacte ne pot dobora si pe  noi.  Si eu sunt o tanara adolescenta  la inceput de drum dar datorita anumitor persoane sau  intamplari am realizat o multime de lucruri ce mi-au deschis ochii la realitate si  m-au pus pe linie de plutire aratandu-mi  ca viata nu poate fi roz si faptul ca nu este bine sa te joci cu focul. O sa te arzi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu