vineri, 20 ianuarie 2012

Time makes everything .

Sti cine este el? Este acel lucru ce ne cronometreaza orice  secunda, minut,  ora, zi  sau an din viata noastra. Unii oameni il vad ca fiind un lucru malefic facand totul pe graba uneori nici nu imi mai dau de cap auzind tot timpul “ Tic tac , tic tac “. Uneori este  tare apasator  sau chiar  alert. Recunosc sunt momente in care si eu il urasc deoarece doar cu ajutorul lui pot afla  raspunsuri la intrebari, iar asteptarea ma roade sincera sa fiu,  dar  totusi incerc sa nu imi pierd cumpatul avand rabdare, toate la timpul lor. Alteori ma face sa il iubesc si in fond si pana la urma urmei de ce nu as iubi asa ceva? De ce nu as iubi fiecare secunda din viata mea? Daca stau bine sa ma gandesc el m-a adus aici, el mi-a aratat primii pasi deoarece  cu timpul incet, incet incercam sa descopar lumea apoi ca peste cativa ani am terminat o scoala primara pas cu pas  in fiecare zi invatam multe lucruri desi priveam ceasul aproape la fiecare 5 minute sa pot pleca  spre casa  si tot asa pana am ajuns aici intr-o situatie adolescentina. Cata rabdare cine ar mai fi putut sa stea  cu mine sa imi suporte fiecare gresala  care chiar daca regretam ca nu am corectat-o la timp imi dadea o sansa sa ii dau  de cap putin mai tarziu, cu siguranta  este mult mai bine mai tarziu decat niciodata. Hmmm...si totusi nu inteleg de ce  unii oameni sunt asa suparati pe faptul ca trebuie sa astepte un raspuns, o intrebare, un cuvant sau o gramada de alte lucruri. Stiu ca asteptarea e grea dar  de ce sa grabim lucrurile, eu consider  ca orice se intampla cu un scop si atunci cand trebuie.  Nu am sa urasc niciodata ceea ce m-a adus aici ceea ce mi-a aratat  gresala facuta, ceea ce mi-a oferit o sansa sa  mai arunc o privire in spate si sa  repar  ceva stricat. Cu timpul am invatat sa imi fac o prietena, un prieten doi, trei. Mai multi, am invatat sa stiu sa iubesc, sa pretuiesc, stiu  acest timp va ajunge si el la un sfarsit insa pana atunci consider ca el trebuie sa fie una dintre distarctiile noaste principale indiferent cu ce il ocupam. Niciodata nu stii cand se termina asa ca ar fi frumos ca uneori sa nu mai grabim lucrurile si sa nu fim suparati daca ceva nu ne reuseste  orice lucru are o rezolvare iar toate se vor intampla la timpul lor pentru ca el  cu siguranta are grija de orice secunda din viata noastra. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu